Ristiäiset musta mekko

Todella kaunis yksinkertainen mekko , päättyy polven yläpuolelle. Mekko on lähes kokonaan musta , helmassa yksi värillinen (punainen) kiilamainen halkio. Ajattelin laittaa ihonväriset sukkikset (puolikiiltävät ), mustat avokkaat ja musta käsilaukku.


Itse olin ristiäisissä vuosi sitten ja olin vielä lapsen sylikummi, joten olin enemmän esillä kuin tavallinen ristiäisvieras. Minulla oli päälläni musta hihaton kotelomekko ja mustat peittävät sukkahousut, ja sen lisäksi meripihkahelmet ja samansävyiset korvakorut. Mietin itsekin että onko hyvä idea pukeutua . Ristiäiset talvella - kummitädin asu 21. Lisää tuloksia kohteesta keskustelu. Onko ankeeta laittaa ristiäisiin musta mekko?


Sellanen kotelomekkomainen mekko :p ei ihan mummotyyliä vaan vähän nuorekkaampi jollaine tapaa :) ja tosiaan oman lapsen ristiäisiin. Aihe vapaa Välimuistissa Samankaltaisia 16. Mekko ristiäisiin , puuteribeige vai musta ? Millaset vaatteet ristiäisiin ? Tee valitus toisesta kuvasta. Olin sukulaislapsen ristiäisissä ja olin pukeutunut pellavaiseen, harmaaseen housupukuun. Kaikilla muilla oli kuitenkin lyhyet mustat juhlamekot huiveineen ja korkokenkineen, ja tunsin itseni ihan alipukeutuneeksi.


Nyt olen menossa toisiin ristiäisiin ja haluaisin välttää saman virheen. Voisi sanoa että kaikki ristiäiset ovat olleet varsin keskivertosuomalaisten perheiden pitämiä evlut- ristiäisiä. Yleensä tapahtumat on pidetty kotona. Itse olen ollut yönsinisessä puvussa kun olen ollut lapsen . Jos olet kummi, vältä kirkkaita ja tummia värejä, sillä ne saattavat pelästyttää lapsen. Sylikummin kannattaa välttää myös kirkkaanpunaista kynsilakkaa ja vahvoja hajuvesiä.


Se on ristiäisissä varattu lapsen kastemekon väriksi. Minulla oli viime vuonna ristiäisissä musta juhlamekko ja limenvihreä huivi, olin todella tyylikäs eikä tullut mieleenikään, että olisi jotenkin moukkamaista! Veljelläni lapsella on kohta ristiäiset , ja minulla olisi yksi tosi hieno mekko , ehkä vähän liian lyhyt kylläkin, ja turhan seksikäs mekko :D Mutta niin. Nyt toisen lapsen ristiäisiin ostin ihan kokomekon (ihan vaan koska halusin. :P ), ja imetykseen sitä pitää tietysti vähän yläosasta riisua.


Tälläkin kertaa aion imettää jossain sivuhuoneessa, joten en usko että tuosta mekosta tulee mitään ongelmaa. Musta on kuitenkin mukavaa pukeutua tuohonkin juhlaan . Viimeinen kastejuhla-aiheinen postaus tulee tässä! Nyyh, niin haikeaa että nyt se on kokonaan takanapäin ja ollaan jo matkalla kohti uusia etappeja.


Samalla tietysti ihanaa että Nova kasvaa, mutta ah niin haikeaa, kyllä te muut vanhemmat tiedätte. Mutta joo, tänään aiheena ei varsinaisesti ole enää itse . Elikkä, oon menossa ristiäisiin ja kriiseilen jo etukäteen pukeutumisesta. Muut juhlavieraat on mulle aikamoisen tuntemattomia, joten kyseinen seikka lisää kauhua kun en tiedä yhtään minkä tyyppisiä muut ihmiset ovat.


Onko musta kotelomekko suuri virhe ristiäisiin ? Onhan se vähän hautajaismainen väri, mutta kaikki muut . Löysin meinaan aivan täydellisesti istuvan mekon Muotitalosta, ja se oli kaiken lisäksi off , eli hinnaksi jäi vaivaiset. Voiko sellaisen laittaa ristiäisiin ? Keskustelu › Muoti ja kauneus › Muotifriikit Välimuistissa 21. Kasteen kaavaan eli toimituksen kulkuun voi tutustua virsikirjan takasivuilta tai kirkollisten toimitusten kirjasta. Lapsen kasteeseen on oma kaavansa ja nuoren ja aikuisen kasteeseen omansa.


Kummeilla, isovanhemmilla ja muilla kastejuhlassa läsnä olevilla on mahdollisuus osallistua aktiivisesti toimitukseen seurakunnan . Tämä pidempi mekko sopi mielestäni täydellisesti kummitytön eilisiin ristiäisiin , se on niin hempeä ja kaunis. Kengiksi valitsin postauksessa vilahtaneet matalat, kultaiset ballerinat (hyvä valinta, sillä seisomista oli jonkin verran.) Olisin mieluummin ottanut asukuvat ulkona, mutta satoi koko päivän ja piha . Vaikka nyt olisi ollut mahikset panostaa herkkupuoleen, tuli mulle kuitenkin aavistuksen kiire ja lopulta jäi sellainen olo kuin kaikki olisi tehty vähän vasemmalla kädellä. En panostanut kodin enkä herkkujen ulkonäköön, itselleni en ehtinyt hommata uutta mekkoa vaikka halusin, kuvia tuli otettua ihan liian . Kruununprinsessa Victorian tyylitaju on pettämätön, ja se näkyy myös siskontyttären ristiäisissä.


Vaaleanpunainen, polvimittainen mekko peittää juuri tarpeeksi, mutta on silti lumoavan kaunis täydellisen istuvuuden ja leikkauksen ansiosta. Myös prinsessa Estellellä on yllään ihastuttava, pikkuneidille .

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Astianpesukone hana asento

Isovanhempien puhe ristiäisissä

Savustuskaappi ohje