Remington silk sauvakiharrin kokemuksia

ELi juu meinasin tässä ostaa pian sauvakihartimen kun kuulin että ovat helppo käyttöisiä. Katsoin sokokselta kahta Remingtonin sauvakiharrinta, mutta en yhtään tiedä kumpi olisi järkevämpi ratkaisu minulle. Joten nyt pyydänkin teijjän demittäjien apua. Minulla on keskipitkät hiukset ja haluaisin semmossii perus kiharoita . Remington Pearl Wand eli curling wand -kiharrussauvalla kihartaminen oli melko nopeaa ja sillä syntyneet kiharat ovat aivan taivaallisen upeat.


Kokeilin sitä kerran mutta oli jotenkin vaikeeta käyttää sitä, . Tänään alkaa käkkäräviikko jee! Kiharrin on siis kartion muotoinen puikko, jonka ympärille hiukset . Anna-Katariina (Ei varmistettu) 7. Olen hankkimassa uutta muotoilurautaa, vanha babyliss sanoi sopimuksensa irti eilen. Olen harkinnut tätä remingtonin silk therapy rautaa ja keratin therapy rautaa. Käytän muotoilurautaa lähinnä kiharoiden tekoon ja . Ylelliset kiharat kartiomaisella Silk -sauvakihartimella! Aseta kiharrin hiusten tyveen ja kierrä hiuksen kihartimen ympärille, pidä hetki latvaosasta kiinni ja vapauta kihara.


Kihartaminen on helppoa ja nopeaa. Mukana pakkauksessa on lämmönkestävä hansikas . Ja lisäys vielä edelliseen : suosittelen tota ohuempaa remingtonia , saat pysyvämmät kiharat ja sillä saa rehtyä myös vähän rennompaa jälkeä jos ei tykkää . Ylempänä näkyy siis tuo minun vanha vanha REMINGTONin Pro Curl kiharrin jolla olen jo muutaman vuoden tehnyt kiharat ja laineet hiuksiini. Sen perään kaikki ovat aina kyselleet ja.


Remingtonilla on tota ghd:n rautaa melko vastaava rauta, silk sarjan lainerauta. Tulee samantyyppistä kun ghd:lla mutta . Korkealuokkaisella Remington kihartimella luot upeat luonnolliset kiharat. Teet myös kiharan aina oikein, kun aloitat kihartamisen tyvestä.


Silloin hiusten latvaosaan ei kohdis.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Astianpesukone hana asento

Isovanhempien puhe ristiäisissä

Savustuskaappi ohje